Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
El tancament precipitat obliga la família Harmsen a abandonar la gestió del local
Tanca un dels darrers locals de música en directe que queda a Eivissa. L’adquisició de la sala per part d’un grup hoteler ha obligat la família Harmsen a deixar la gestió de Teatro Ibiza. I això ha precipitat el tancament del local, que va quedar inundat per les pluges. En aquest indret, han crescut musicalment desenes de bandes locals.
La música en directe s’apaga a Teatro Ibiza. “Tristor i també ràbia” escriu Uncle Sal. “Els músics eivissencs perden un dels pocs llocs on es pot escoltar música en viu de qualitat”, diu Joan Barber. Tot i que el local ha tengut una vida curta, el tancament, precipitat, ha causat commoció.
La família Harmsen havia traslladat aquí l’essència musical del desaparegut Pereyra. La sala ja es va buidar en la pandèmia. El que no sabia en Juangui era que, cinc anys després, la música dins d’aquesta sala deixaria de sonar per sempre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen