Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Es reprèn la iniciativa 'Plantagrama', amb concerts de grups locals a pacients hospitalitzats per fer-los l'estada més amena i calmar-los l'ansietat
                        L’hospital de Can Misses recupera, quatre anys després, amb la pandèmia pel mig, la iniciativa de portar grups musicals als pacients que han de rebre tractament. Han començat amb l’actuació del grup Pitiusax, que han tocat per als usuaris de la Unitat de Diàlisi.
I el cert és que gaudeixen molt, dins la dificultat que passen pel fet d’estar ingressats. S’ho passen bé pacients, però també el personal sanitari. La intenció és poder oferir música una vegada al mes, a pacients com els de l’hospital de dia oncohematològic, plantes d’hospitalització, maternitat o rehabilitació. Tractaments amb banda sonora per alleugerir un poc l’estada a l’hospital.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes