Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Es reprèn la iniciativa 'Plantagrama', amb concerts de grups locals a pacients hospitalitzats per fer-los l'estada més amena i calmar-los l'ansietat
L’hospital de Can Misses recupera, quatre anys després, amb la pandèmia pel mig, la iniciativa de portar grups musicals als pacients que han de rebre tractament. Han començat amb l’actuació del grup Pitiusax, que han tocat per als usuaris de la Unitat de Diàlisi.
I el cert és que gaudeixen molt, dins la dificultat que passen pel fet d’estar ingressats. S’ho passen bé pacients, però també el personal sanitari. La intenció és poder oferir música una vegada al mes, a pacients com els de l’hospital de dia oncohematològic, plantes d’hospitalització, maternitat o rehabilitació. Tractaments amb banda sonora per alleugerir un poc l’estada a l’hospital.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés