La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
La Fundació de Foment del Turisme de Menorca espera superar els 40.000 visitants
La Naveta dels Tudons és un dels monuments més visitats de Menorca, especialment els dies de mal temps. S’esperen dades similars a les de l’any 2017, quan es varen superar els 40.000 turistes.
Els dies de niguls el recinte de la Naveta s’omple d’encuriosits per aquest patrimoni. A això se suma que cada dilluns la visita és gratuïta per a tothom. L’any passat es va produir una baixada d’afluència important. Les feines de restauració de les pedres que van ser pintades van acabar a mitjan juny, i es van sumar més de 33.000 visites. Enguany la Fundació de Foment del Turisme de Menorca espera superar els 40.000 visitants, com va succeir el 2017.
La Naveta és un dels monuments que més apareix a guies turístiques. Molts dels operadors turístics també la tenen com a punt essencial de les seves excursions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres