Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns establiments han acabat tots els descomptes en un dia
El mes de novembre arrenca amb força per als comerços de Menorca que s’han adherit a la nova campanya de bons comercials, una campanya que ha arrancat aquest dilluns. Aquesta iniciativa ha disparat les vendes des de primera hora del matí al centre de Maó: a botigues de roba, d’esport, de calçat, de juguetes, d’electrodomèstics i a les òptiques. Són establiments que en poques hores ja havien emprat més de la meitat dels bons i que esperen esgotar-los en pocs dies.
Cada establiment té una seixantena de bons: descomptes que s’apliquen directament als clients, que són de 10 euros per compres mínimes de 30. Cada persona, només presentant el carnet d’identitat, té dret a emprar 4 bons, la qual cosa suposa un total de 40 euros d’estalvi. El Consell n’ha repartit 12.500 a un total de 188 comerços de tota l’illa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata