Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El Casal Solleric, a Palma, reobre les seves portes amb restriccions d'aforament específic per a cada una de les sales del centre
El gel i les mascaretes són ja part del mobiliari dels museus i galeries d’art. També al Casal Solleric, a Palma, que aquest dimarts ha reobert les seves portes amb restriccions d’aforament específic per a cada una de les sales del centre.
En aquesta jornada també han obert moltes galeries d’art. Una d’aquestes és Xavier Fiol, que aixeca per primera vegada la barrera del seu negoci des que es va decretar l’estat d’alarma.
Pelaires, com moltes altres galeries, continua rebent clients a porta tancada i amb cita prèvia. Les inauguracions de les mostres dels artistes Rui Moreira i Slater Bratley es varen haver de suspendre per l’arribada de la crisi sanitària.
Mentre que els artistes continuen treballant en les seves obres, la indústria comença a caminar amb peus de plom. Incertesa però també, diuen els professionals del sector, plens d’il·lusió
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys