Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La consellera de Salut assegura que la tendència de les llistes d'espera és a la baixa
El Centre d’Atenció Primària de Sant Antoni ja té sala de radiologia. La consellera de Salut Manuela Garcia l’ha visitat i ha explicat que aquest nou servei evitarà el desplaçament d’uns 4.000 usuaris a Can Misses, ja que l’any passat es varen fer més de 4.235 radiografies a l’Hospital Can Misses de pacients procedents de Sant Antoni.
Aquest nou servei va començar a funcionar el 30 d’abril i ja ha fet un centenar de radiografies. La maquinària, de darrere generació, ha costat 232.320 euros.
En aquesta visita la consellera de Salut també ha explicat que la tendència en les llistes d’espera és a la baixa. Assegura que, respecte a la mitjana espanyola, l’espera en consulta és de quaranta-set dies menys; i, quant a cirurgia, vint-i-set dies menys que la mitjana estatal.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús