Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
El 12 de juny és el Dia Mundial contra el Treball Infantil
S’estima que al món hi ha 152 milions de nins en situació de treball infantil, dels quals 72 milions desenvolupen treballs perillosos, com per exemple, aquests menuts a la República Democràtica del Congo que cerquen diamants a una mina.
Avui és el Dia Mundial contra el Treball Infantil i la campanya de les Nacions Unides se centrarà en l’impacte que la COVID-19 pot tenir en aquests infants obligant-los a enfrontar circumstàncies més difícils i treballar més hores al dia.
L’ONU va declarar l’any 2021 com l’Any Internacional de l’Eradicació del Treball Infantil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals