Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La directora insular de l'Estat destaca que gràcies a la Carta Magna la crisi sanitària no ha derivat en una gran crisi social
La pandèmia ha centrat el missatge que els representants polítics han donat durant l’acte commemoratiu de la Carta Magna que s’ha celebrat aquest dilluns a Menorca. La directora insular de l’Estat, Isabel López, ha posat en valor la fortalesa del sistema sanitari i ha destacat que, precisament, gràcies a la Constitució, la crisi sanitària no ha derivat en una gran crisi social. En un temps de tanta incertesa, ha afegit, la Constitució ha estat clau per garantir els drets de tots els ciutadans, sobretot, el dret a la preservació de la salut. També ha defensat que qualsevol canvi o reforma que s’hagi de fer sobre aquest document ha de ser des del consens i la tolerància.
A més, per altra banda, la presidenta del Consell, Susana Mora, ha aprofitat l’acte per demanar responsabilitat i prudència a tots els ciutadans durant les festes de Nadal.
Totes dues s’han solidaritzat amb les víctimes de la malaltia i agrair a tots els col·lectius la feina feta en la lluita contra el virus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància