Desarticulada una presumpta cèl·lula jihadista a Palma
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Bel Bestard, directora de Es Rafal Vell, assegura que la resposta de les famílies a les tutories ha estat positiva
Imatge d'arxiu. /EFE
137“La pandèmia ha evidenciat que hi ha una escletxa digital forta entre alumnes i que la presencialitat és molt important com més petits són els infants. Esperam que el pla de digitalització dels centres ajudi a pal·liar la diferència que realment existeix”, ha explicat aquest dilluns a IB3 Ràdio Bel Bestard, directora de Es Rafal Vell.
En una entrevista al Matinal, Bestard ha explicat que la resposta de les famílies a les tutories ha estat positiva. “Estam molt contents, fa dues setmanes que feim tallers amb l’alumnat i els de sisè han vengut pràcticament tots. Amb els cursos de primària la resposta també és molt positiva” ha dit. “Organitzam petits grups d’infants, segons les ràtios, y van fent aquest tancament de curs a través de l’art i la paraula. Venen a retrobar l’espai, el grup, els companys, els mestres… Ens varem quedar sense escola d’un dia per l’altre”.
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya