Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El projecte costarà 1,5 milions d'euros de l'Impost de Turisme Sostenible
El projecte consisteix a condicionar per a vianants i ciclistes el final del carrer Avisador fins a la passarel·la metàl·lica, que es construirà per damunt de l’autovia a l’aeroport. El pas elevat connectarà amb un altre camí, que vorejarà les restes arqueològiques de caràcter agrari d’època romana, i que conduirà finalment al carrer de Gamba Roja que baixa fins a Platja d’en Bossa.
A més, es crearà un centre sociocultural a la casa de Can Pere Casetes. La presidenta del Govern, Francina Armengol, i també el conseller de Mobilitat, Josep Marí, han recordat que unir Sant Jordi amb Platja d’en Bossa era una reivindicació dels vesins, i que ambdós nuclis van quedar separats per l’autovia a l’aeroport l’any 2006.
L’execució del projecte és de 6 mesos i es preveu que comenci aviat perquè estigui enllestit aquest mateix any. Tindrà un cost d’un milió i mig d’euros de l’Impost de Turisme Sostenible.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila