Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els eivissencs golegen el Binissalem i aprofiten la travelada de l'equip de José Contreras a Lloseta
La Penya Independent aconsegueix la major golejada com a local de la temporada, 4 a 1 contra el Binissalem i acumula 8 partits sense conèixer la derrota. Abdeselam obri la llauna. Després arriba el torn de Borja, que aprofita un refús. Encara al primer temps, arriba el tercer. Una errada defensiva facilita la feina a Said Ougri, que resol tot sol davant el porter. A la represa, és Álvaro qui retalla distàncies per al Binissalem. Però al minut 56, la defensa mallorquina s’entreté a demanar fora de joc, i Borja fa doblet i tanca el marcador.
La Penya Independent empata a 47 punts amb el líder, l’Andratx, que perd per la mínima a Es Puig. L’equip de José Contreras no va tenir punteria contra el Llosetense, més contundent. Luis, abans del descans, fa l’únic gol del partit.
El Mercadal compleix els pronòstics i guanya el coer, el Sant Jordi, per 3 a 0 que, a més, consuma aquesta jornada el descens a Regional Preferent. Els de Lluís Vidal resolen el partit al segon temps després d’un primer acte travat. Karim Sibide inaugura el marcador i el dos a zero és de Tomeu, un gol que li surt car, perquè abandona el camp lesionat. A les darreries, Satrústegi fa el definitiu 3 a 0 per un Mercadal que encadena tres triomfs seguits.
Al Camp d’en Maiol, empat a 0 entre el Sóller i el Santanyí. Els visitants tenen més ocasions, però als minuts finals el Sóller dona un bon ensurt. Damià Barceló encara no coneix la victòria amb el Santanyí.
La jornada 24 també ens deixa el triomf 3 a 1 del Penya Sant Jordi contra l’Inter Manacor, l’empat a 1 entre el Manacor i el Portmany, la victòria per 2 a 0 del Constància sobre el Platges i l’empat a un entre el Collerense i el Poblense.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim