El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Victòria dels eivissencs a Porreres i triomf de l'equip d'Óscar Troya a Manacor
El Poblense és l’únic equip capaç de mantenir el ritme de la Penya Independent, que va guanyar a Porreres per 0 a 2. El grup d’Óscar Troya va tirar endavant un partit molt complicat a na Capellera. Diego Martínez amb un tir que va trobar un forat impossible, va avançar el conjunt de sa Pobla al minut 32. Un penal sobre Josep Cardona va concedir al Manacor l’opció d’empatar, però Felquin va aturar la pena màxima. Ja a la segona part, el menorquí Aitor Pons va fer el segon en una jugada de gran potència i definició. Sito Riera, al minut 95, va retallar distàncies.
Tercera victòria consecutiva del Formentera, que ja és quart després de guanyar as Migjorn. Un gol de Madariaga al primer minut i a la sortida d’un córner, va canviar el signe del partit. Tot i que Juanfran va poder empatar de cap abans del descans, el conjunt de Maikel Romero, que va ser molt superior, va certificar el triomf amb una diana de Niko Kata al minut 82.
A la cinquena plaça ha caigut el Platges de Calvià, que va empatar a Inca en el partit que va obrir la jornada. L’equip de Carlos Martínez es va avançar al minut 2 amb una rematada de Jaume. Però el Constància va reaccionar amb voracitat i va empatar poc després gràcies a un gol en pròpia porta. Nacho Dosil al minut 23 va fer l’1 a 2 després d’una gran rematada. En un duel carregat d’alternatives, Toni Quetglas va empatar de penal a la segona part. Un punt separa els dos equips a la classificació.
El Felanitx va superar la Penya Esportiva Sant Jordi, que continua com a coer i sense puntuar després de set jornades. En un partit amb bones oportunitats i un gol anul·lat als eivissencs per fora de joc, una rematada de Julià Maimó al minut 62 va donar els tres punts als de Cosme Andreu.
El Binissalem va superar amb comoditat el Mercadal al ritme que va marcar David García. El davanter local va fer un doblet que va permetre al conjunt de Miquel Àngel Tomàs sumar la seva tercera victòria de la temporada. A la resta de la jornada, triomf per 1 a 0 del Portmany contra el Collerense, golejada de l’Alcúdia per 3 a 0 contra el Campos i empat sense gols entre Llosetense i Santanyí.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle