L'any 1634 el sant esdevingué el patró de Ciutat
La pesta arriba a Palma i marca els seus ciutadans…hi ha malaltia, hi ha mort… I avui s’ha reviscut aquest episodi de la història de ciutat.
L’Obraria de Sant Sebastià ha recreat, per segon any, aquesta història que es visqué durant el segle XVI. Any 1523, la gent està malalta, demana clemència, que els obrin les portes. Alguns moren.
L’epidèmia és a Ciutat fins que l’orde de Sant Joan va desembarcar al port amb una relíquia de Sant Sebastià, el seu braç. I de manera miraculosa, la pesta va desaparèixer.
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura