L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El batle de Marratxí, Jaume Llompart, entre altres regidors, s’ha mullat com a mostra de suport a l’acte solidari i ha defensat que es doni visibilitat a la malaltia
121
Aquest diumenge al matí, la piscina de Son Caulelles de Pòrtol, ha acollit un any més la campanya “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”. Un acte solidari amb l’objectiu de nedar a benefici de la causa.
El batle de Marratxí, Jaume Llompart, ha assegurat que “és molt important donar visibilitat a les persones que pateixen aquesta malaltia; tal vegada la població la desconeix o té molt poca informació sobre ella”.
Milers de persones a tot Espanya es mullen aquest diumenge per l’esclerosi múltiple com a acte en solidaritat amb les persones que viuen amb aquesta malaltia. Els participants s’han mullat nedant o també comprant camisetes i altres productes ‘Mulla’t’ que serveixen per ajudar les persones amb esclerosi múltiple amb serveis d’atenció social i rehabilitació especialitzats.
A més del batle, s’han mullat els regidors de l’equip de govern Odette Torres, Carmen Cañellas, Xisco Ferrà, Juan Antonio Estarellas i Elvira García, i la regidora socialista Maribel Valencia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues