Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Amb aquesta eina, metges, infermers i zeladors poden conèixer millor els pacients pediàtrics i ajudar-los a expressar si tenen por, si estan avorrits o se senten contents
És el tercer dia d’ingrés d’en Darío. Es troba millor, i corre a marcar d’entre totes les caretes d’emocions de la pissarra, la careta de content, i esborra la llagrimeta que hi va posar quan va arribar i li van fer un pic. A la pissarra també diu que el que més li agrada menjar és la xocolata i hi ha dibuixat una vaca. És l’animal preferit d’en Darío, en sap moltes coses i li agrada explicar a tothom que entra a l’habitació de l’hospital que a casa té un tractor per menar-les.
Ana Sanchís i Manuel Rego són infermers de la unitat de Pediatria. Expliquen que la pissarra serveix perquè els infants se sentin més lliures per expressar-se, i els ajuda a treure aquelles emocions que no saben dir amb paraules. A més, també dona informació sobre els gustos del pacient i els temes de conversa per distreure’ls mentre s’enfronten a processos que els posen nerviosos, com una analítica de sang quan els canalitzen una via perifèrica.
L’Hospital Mateu Orfila ha instal·lat una pissarra de les emocions a cada habitació de la unitat de Pediatria, una iniciativa dissenyada i impulsada per la comissió d’humanització de l’hospital.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació