Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La barca fou trobada dilluns a la deriva sense rastre de la parella i tampoc hi havia flotador ni armilla salvavides
L’horabaixa de dissabte passat, la parella formada per Juan Herrera i Angelita da Souza, de 67 i 57 anys, va sortir a pescar amb una llanxa des de Port Adriano, al municipi de Calvià. No va ser fins dilluns, quan el fill de la dona va denunciar-ne la desaparició a la Guàrdia Civil, una vegada se’n varen témer que la dona no havia anat a treballar.
No obstant, el fill d’aquesta juntament amb un amic i un patró privat van sortir a la mar per intentar localitzar-los. Finalment, van trobar la barca, que anava a la deriva, a prop de sa Dragonera. L’embarcació tenia totes les pertinences personals, però ni rastre de la parella.
Tampoc hi havia flotador ni armilla salvavides, per la qual cosa, i amb la troballa aquest dimecres del cos d’ell sense vida, la principal de hipòtesi del succés és que l’home va patir una caiguda a la mar i ella va intentar rescatar-lo.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució