Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La barca fou trobada dilluns a la deriva sense rastre de la parella i tampoc hi havia flotador ni armilla salvavides
L’horabaixa de dissabte passat, la parella formada per Juan Herrera i Angelita da Souza, de 67 i 57 anys, va sortir a pescar amb una llanxa des de Port Adriano, al municipi de Calvià. No va ser fins dilluns, quan el fill de la dona va denunciar-ne la desaparició a la Guàrdia Civil, una vegada se’n varen témer que la dona no havia anat a treballar.
No obstant, el fill d’aquesta juntament amb un amic i un patró privat van sortir a la mar per intentar localitzar-los. Finalment, van trobar la barca, que anava a la deriva, a prop de sa Dragonera. L’embarcació tenia totes les pertinences personals, però ni rastre de la parella.
Tampoc hi havia flotador ni armilla salvavides, per la qual cosa, i amb la troballa aquest dimecres del cos d’ell sense vida, la principal de hipòtesi del succés és que l’home va patir una caiguda a la mar i ella va intentar rescatar-lo.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears