Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El pont de Setmana Santa hi haurà 7.000 places obertes a l'illa
Eivissa tendra 7.000 places hoteleres obertes per rebre els primers turistes aquesta Setmana Santa. Els primers establiments de fet comencen ja a rebre clients aquests dies.
Un dels primers és el Grand Palladium Select Palace Ibiza de Platja d’en Bossa, que fins i tot espera el primer ple de la temporada d’aquí a pocs dies, encara que després l’ocupació baixarà. Culmina així una feina portes endins per tenir-ho tot a punt. El director, Raimundo Segarra, detalla que “des de gener” es comencen les tasques de repintat i manteniment, que són imprescindibles “a un hotel a la vora de la mar, que pateix més les inclemències del temps”. La planificació es fa encara amb l’hotel obert, cap a finals de la temporada prèvia.
Per rebre els primers clients, aquest establiment ja ha incorporat el 60 per cent dels treballadors, als quals s’uniran la resta de companys al llarg de les setmanes vinents, sobretot a partir que obri el seu establiment bessó, el White Island. Pel maig, tothom ja haurà tornat a la feina amb vista a una temporada que el sector espera que sigui “com a mínim com l’any passat”.
De fet, a final d’abril ja seran 10.000 els llits disponibles a Eivissa i la resta de la planta hotelera, unes 80.000 places, anirà obrint de manera esglaonada fins a mitjan maig, explica el gerent de la Federació Hotelera, Manuel Sendino, que afegeix que la principal preocupació per a molts empresaris tornarà a ser “trobar allotjament per als treballadors”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo