Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Aquest dilluns tornarà a obrir el restaurant Ses Forquilles
El personal i la direcció dels dos restaurants, El Rais i Ses Forquilles, tancats a Maó per un cas de Covid-19 a la seva plantilla ha donat negatiu en les proves. Per això aquest dilluns ja tornarà a obrir el restaurant Ses Forquilles amb totes les garanties sanitàries.
El Rais, en canvi, esperarà a obrir a finals de setmana per precaució. I és que el cambrer que va donar positiu treballa en aquest darrer local, és asimptomàtic i se li va detectar Covid-19 en operar-se d’apendicitis. Per això, la resta de personal d’aquest segon restaurant continua confinat, dijous es tornaran a fer les proves i si tornen a donar negatiu, divendres reprendran l’activitat.
Els propietaris, diuen, van decidir tancar temporalment els dos restaurants per responsabilitat, ja que ells van i vénen dels dos locals, tot i que oficialment només hauria bastat tancar El Rais, que és on hi ha el cas positiu.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat