Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Les analítiques duites a terme confirmen que l'origen del color verdós de l'aigua es deu a una alga
86
La platja d’Arenal d’en Castell, a Menorca, es tornarà a obrir al bany a les tres del capvespre. Ho acaba d’explicar a IB3 Notícies el batle des Mercadal, Francesc Ametller, després que els primers resultats de les analítiques encarregades aquest dilluns per l’Ajuntament hagin confirmat que no hi ha restes fecals a l’aigua.
Les anàlisis han revelat que l’origen del color verdós de l’aigua, que va obligar fa dos dies a prohibir el bany a la platja, es deu a l’acció d’una alga, que es veuria afavorida pels canvis en la temperatura de l’aigua.
La decisió s’ha pres d’acord amb el cap de Servei de la Conselleria de Salut després de considerar que no existeix perill per als banyistes. Les autoritats estan a l’espera ara que les anàlisis encarregades per la Conselleria confirmin els resultats.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal