El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Des de la plataforma asseguren sentir-se enganats pel Govern, el qual ha obviat totes les seves propostes
Indignació entre els col·lectius que conformen la plataforma “La vida al centre” davant el decret llei aprovat divendres passat pel Govern Balear en què es preveu un pla d’agilització per afavorir la reforma de la planta hotelera a les Illes. La portaveu de la plataforma, Margalida Ramis, explica que se senten totalment enganats pel Govern al qual acusen d’obviar les seves propostes i tornar al binomi turisme i construcció com a pilars de l’economia balear.
La plataforma “La vida al centre” destaca també el menyspreu del decret llei del Govern cap a l’economia agroecològica. Amb tot, asseguren que estan a disposció del Govern per reconduir el pla de reactivació econòmica de les Illes cap a un model més diversificat i sostenible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits