Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Afirmen que aquesta construcció no solucionarà el problema de l'accés a l'habitatge dels bunyolins
La Plataforma Salvem Can Mas cerca el suport del poble de Bunyola, per poder aturar la construcció de 36 habitatges de luxe que ha projectat una promotora al voltant d’aquesta possessió. La plataforma denuncia que, a més del fort impacte urbanístic, la urbanització agreujarà els problemes de circulació i aparcament, i de la manca d’aigua que experimenten cada estiu.
Afegeixen que aquesta construcció no solucionarà el problema de l‘accés a l’habitatge dels bunyolins. Avui, la plataforma ha reunit els veïnats per presentar-se davant el poble i explicar quines passes volen fer per aturar el projecte.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix