Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Gent per Formentera demana que es facin inspeccions per atacar el problema de fons: l'habitatge il·legal
La plataforma ‘Sos Vivienda Formentera’ nega que hi hagi més càmping que altres anys a l’illa, tal com denunciava fa uns dies Gent per Formentera, i culpa d’aquesta situació la problemàtica de l’habitatge a l’illa.
Gent per Formentera n’és conscient i considera que s’ha d’atacar el problema de fons: l’habitatge il·legal. Temen que si no s’hi posa solució de manera immediata, es pugui produir un efecte crida.
A Formentera el càmping està prohibit per ordenança municipal i la regulació Formentera Eco prohibeix, a més, que les autocaravanes puguin circular per l’illa.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús