Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Delegació del Govern ha informat de la cinquena pastera, amb 20 persones a bord, localitzada des d'ahir a la nit
96
La Guàrdia Civil ha retingut avui matí 20 persones amb origen al Magreb que han entrat sense permís a l’estat espanyol a través de la platja del Burrí de Cabrera després de navegar en pastera tota la nit. S’informa que han estat localitzats en bon estat de salut aparent. Han intervingut el Servei Marítim Provincial de la G.C. i Salvament Marítim.
Amb aquesta són set les barques amb migrants a bord que han arribat a la zona marítima balear en manco de 36 hores. Amb els ciutadans d’origen magrebí arribats la setmana passada sense permís d’entrada a Espanya, sumen 153 nouvinguts.
Interceptada una barca al caló de Sant Agustí de Formentera amb nou persones migrants a bord
Interceptades tres embarcacions amb 44 migrants a bord al sud de Cala Figuera i de l’illa de Cabrera
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals