A Mallorca, el gruix de les pluges ha deixat 50 litres a la Tramuntana
Tot i que les precipitacions d’aquest dissabte han minvat a bona part de l’arxipèlag, la borrasca encara no ha acabat de fer net. La pluja ha arribat a Menorca ja a l’horabaixa d’aquest dissabte, després d’haver passat per Mallorca.
Al llarg del dia, han caigut 12 litres per metre quadrat a Ciutadella, 10 a Ferreries i 6 as Mercadal. Ja de vespre, a l’aeroport de Menorca s’han registrat 7 litres per metre quadrat. També ha bufat la tramuntana. Els cops més forts, de 45 quilòmetres per hora, s’han produït a Maó i as Mercadal.
Pel que fa a Mallorca, el gruix d’aquest episodi de pluges ja ha passat i ha deixat precipitacions de prop de 50 litres en alguns indrets de la serra de Tramuntana, com Galilea i Lluc.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants