A Mallorca, el gruix de les pluges ha deixat 50 litres a la Tramuntana
Tot i que les precipitacions d’aquest dissabte han minvat a bona part de l’arxipèlag, la borrasca encara no ha acabat de fer net. La pluja ha arribat a Menorca ja a l’horabaixa d’aquest dissabte, després d’haver passat per Mallorca.
Al llarg del dia, han caigut 12 litres per metre quadrat a Ciutadella, 10 a Ferreries i 6 as Mercadal. Ja de vespre, a l’aeroport de Menorca s’han registrat 7 litres per metre quadrat. També ha bufat la tramuntana. Els cops més forts, de 45 quilòmetres per hora, s’han produït a Maó i as Mercadal.
Pel que fa a Mallorca, el gruix d’aquest episodi de pluges ja ha passat i ha deixat precipitacions de prop de 50 litres en alguns indrets de la serra de Tramuntana, com Galilea i Lluc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera