Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Reclamen millores als preus del sector del camp i critiquen els elevats costos de producció
A Extremadura, hi ha hagut tensió entre la policia i els manifestants, a la concentració de milers d’agricultors i ramaders de la ciutat de Don Benito.
Reclamen millores als preus del sector del camp i critiquen els elevats costos de producció. S’han fet càrregues policials i alguns dels manifestants han resultat ferits lleus.
Segons apunten alguns mitjans, la policia ha disparat bales de goma, i els manifestants, objectes i ous. La convocatòria de manifestació ha coincidit amb la inauguració de la fira Agroexpo 2020, la major fira agrícola de la comunitat.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo