Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un amic va haver de ser traslladat a l'Hospital ferit per la inhalació del monòxid de carbonia
La Policia Nacional ha inspeccionat avui l’habitatge en què un jove de vint anys i d’origen neerlandès ha mort pel que sembla una intoxicació de monòxid de carboni. El turista passava uns dies de vacances amb 7 amics més a un habitatge de lloguer vacacional de Platja de Palma. Un d’ells l’ha trobat en aturada respiratòria al bany i han avisat als serveis d’emergències que no han pogut fer res per ell.
Són precisament els serveis d’emergències i els seus equips de protecció que han detectat la fuita quan en arribar a l’habitatge els seus detectors de monòxid de carboni han començat a xiular. Immediatament, s’ha desallotjat l’habitatge i s’ha desplaçat al company d’habitació del turista mort fins a un centre hospitalari perquè sagnava pel nas i es queixava de molt de mal al cap.
Les primeres investigacions apunten al fet que la fuita de monòxid de carboni s’hauria originat a l’encalentidor de l’aigua i els investigadors volen esbrinar ara si l’aparell ha passat les preceptives revisions.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora