La Policia Nacional investiga la mort d’un home ahir al geriàtric municipal de Maó, que es va precipitar de l’escala del tercer pis de la residència. L’home tenia 89 anys i anava en cadira de rodes. Els fets van succeir devers les 5 del capvespre, a l’edifici del Cós de Gràcia.
Segons les fonts consultades, l’intern va accedir a la zona de les escales a través de la porta contraincendis. I, per causes que s’estan investigant, es va precipitar i morí. Quan el personal que treballa a l’edifici el localitzà, ja no es va poder fer res per salvar-li la vida.
En aquell moment hi havia 8 auxiliars de geriatria i una infermera fent feina a la residència. És la plantilla de guàrdia que, en tot moment, acompanya els 85 residents que hi ha al Geriàtric.
La Policia Nacional ha començat a prendre declaracions per tal d’investigar les circumstàncies de la mort, que l’ajuntament atribueix inicialment a un accident intencionat. De fet, els responsables municipals declinen pronunciar-se públicament per respecte a la família, almenys mentre la investigació no acabi d’esclarir els fets.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres