Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El cos sense vida de l'adolescent va ser trobat en la matinada del dimarts en un dormitori de l'habitatge familiar de la seva parella, on pernoctava
446
La Policia Nacional investiga les circumstàncies de la mort d’una jove de 15 anys en el pis de la família del seu al·lot, situat en el barri palmesà de Son Oliva. Segons han informat aquest dimecres fonts de la Direcció Superior de les Balears, el cas està en mans del Grup d’Homicidis, que valora diverses hipòtesis.
El cos sense vida de l’adolescent va ser trobat en la matinada del dimarts en un dormitori de l’habitatge familiar de la seva parella, on pernoctava. La intervenció de la Policia es va posar en marxa a partir d’un avís al servei de coordinació d’emergències 112.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals