Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Les operacions s’han duit a terme al parc de la Mar i a Dalt Murada, amb la participació de 20 agents de diverses unitats
Foto: Ajuntament de Palma.
186La Policia Local de Palma ha intensificat, aquesta setmana, la lluita contra la venda ambulant il·legal amb dues operacions consecutives al centre de la ciutat. El segon dispositiu es va dur a terme aquest divendres al parc de la Mar, entre les 11.30 i les 13.30 hores, i va comptar amb la participació de 20 agents de les unitats ECOP, UII, USEI i UDROP.
Durant l’actuació, els agents varen requisar cinc contenidors plens de productes i un vehicle-magatzem, carregat amb articles de presumptes marques falsificades. Això podria constituir un delicte contra la propietat industrial. Aquest operatiu se suma al desplegat aquest dijous a la mateixa zona i a Dalt Murada, on també es varen confiscar cinc contenidors més de material.
En total, aquesta setmana s’han decomissat productes que omplirien deu contenidors grossos.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia