Un d'ells ha estat traslladat a la Policia Nacional i se n'ha incoat el procés d'expulsió
Control d'accesos de la Policia Local de Palma a l'antiga presó.
37Un grup de persones va intentar accedir, aquest dissabte de matinada, a l’antiga presó de Palma. Tanmateix, el control permanent de la Policia Local a l’entrada del recinte els ho va impedir, ja que no constaven en el cens. Segons ha pogut saber IB3 Notícies, no es tracta, per tant, de cap de les 206 persones que, segons el llistat oficial, residirien dins les instal·lacions.
Aquest dissabte dematí, una de les persones que ha fet l’intent ha estat conduïda pels agents municipals a la Policia Nacional i se n’ha iniciat el procediment d’expulsió.
La notícia arriba en un moment d’alta tensió entre els veïnats del barri, que fa estona que denuncien la inseguretat i la insalubritat a la zona, arran del fet que l’antiga presó estigui habitada sense estar preparada per a això.
Precisament, aquest dissabte mateix el batle de Palma, Jaime Martínez, havia criticat que el govern central no ajudi, a parer seu, a trobar solucions per a l’antiga presó ocupada. En aquest sentit, el primer edil ha carregat contra la manifestació d’aquest divendres davant el recinte.
Aquestes paraules han rebut el suport de la presidenta del Govern, Marga Prohens, qui ha criticat la iniciativa de l’esquerra de destinar 50 milions d’euros per comprar habitatges per als residents de l’antiga presó.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran