Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Es tracta de l’EDR, semblant a la caixa negra dels avions
293
La Policia Local de Palma ha implementat l’ús d’un nou dispositiu posat a la seva disposició per l’Institut de Seguretat Pública de les Balears (ISPIB), per a la investigació d’accidents, que funciona de manera semblant a la caixa negra dels avions. Es farà servir en accidents de trànsit amb víctimes mortals o ferits de gravetat. El dispositiu s’anomena Event Data Recorder (EDR) i permet obtenir dades exactes per a la instrucció de sinistres, la qual cosa facilita les tasques.
Tots els vehicles homologats des de dia primer de maig del 2022 estan obligats a incorporar el sistema EDR, que, durant els 30 segons previs i els cinc segons posteriors a una col·lisió, registra determinades dades del vehicle. Mitjançant un programari anomenat CrashScan, agents formats en el seu ús poden obtenir variables tan importants com la velocitat, la distància prèvia a l’impacte, els girs de volant, la pressió sobre els pedals o l’ús del cinturó.
La Policia Local de Palma donarà cobertura a la resta de policies de Mallorca quan requereixin usar aquest sistema. La seva coordinadora serà una oficial de gran experiència en la instrucció d’atestats de trànsit, adscrita a la Unitat de Vehicles d’Accidents.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora