Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

De moment, no s'espera que aquesta droga s'estengui a Eivissa, però el cos local vol estar preparat per saber reconèixer els seus efectes
Els policies de Sant Josep aprenen a reaccionar davant una intoxicació per fentanil, que està causant una autèntica epidèmia d’addiccions a altres indrets del món, sobretot als Estats Units, que des del cos creuen que no s’estendrà a Eivissa, perquè encara no se n’ha detectat cap cas. Però volen estar preparats davant el risc que aparegui mesclat amb altres substàncies.
Per això, han participat en un curs per diferenciar els efectes d’una sobredosi d’aquest potent opiaci de la d’altres drogues. Els responsables de la formació creuen que els agents poden equipar inhaladors de naloxona, l’eficaç antídot capaç d’evitar la parada respiratòria en una intoxicació de fentanil.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta