Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Amagaven dins el seu vehicle 23 dispositius de gamma alta, sous en efectiu i substàncies estupefaents
177
La Policia Local d’Eivissa ha desmantellat una possible organització criminal dedicada presumptament al robatori de telèfons mòbils. Es tracta de cinc persones que circulaven amb 23 dispositius de gamma alta, sous en efectiu i substàncies estupefaents.
La detenció va tenir lloc la matinada del diumenge passat. Els agents van localitzar el grup dins un vehicle amb una actitud sospitosa a l’avinguda Vuit d’Agost. En identificar-los i escorcollar-los de manera superficial, van detectar diversos mòbils ocults. També n’hi havia dins el cotxe, fins a un total de 23. Els arrestats no van poder justificar-ne l’origen.
A l’escorcoll també van aparèixer passadors per extreure targetes SIM, diners en metàl·lic (euros i dòlars), llanternes petites i paper d’alumini.
Per casualitat, un dels mòbils requisats va rebre una cridada: era la propietària, de nacionalitat francesa, qui va explicar als policies que el seu mòbil li havia desaparegut dins una famosa discoteca. Llavors, els agents van detenir els cinc sospitosos, que han passat a disposició judicial.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants