El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La van trobar amb politraumatismes greus al costat d'un parc infantil de Figueretes
La Policia Nacional continua investigant si la dona que va ingressar a la Policlínica del Roser amb diversos politraumatismes greus va caure.
La van trobar al terra a la zona del parc infantil del carrer de Galícia, al barri de Figueretes, abans de les 6:00. Ahir la van operar al centre hospitalari. Presentava un traumatisme cranioencefàlic greu, també un pneumotòrax traumàtic, fractura dels peus i més politraumatismes. La Unitat Central de Delinqüència Especialitzada i Violenta, l’UDEV, de la Policia Nacional, ha iniciat una investigació per determinar les causes del succés.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits