Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
El cos policial demana tindre molta cura amb els missatges que es reben
Els bancs han intensificat, en aquests darrers mesos, els avisos als seus clients per no caure en estafes. El departament de delinqüència tecnològica de la Policia Nacional rep, cada dia, entre 5 i 10 denúncies, només a Palma.
Alguns clients reben missatges, cada vegada més sofisticats. Per exemple, arriba un avís d’un càrrec fraudulent al compte, la víctima clica a l’enllaç i, tot seguit, posa les seves claus bancàries a un web que simula ser el de la seva entitat. Arran d’això, el fals gestor crida a la víctima i comença l’intent d’estafa.
D’estafes, n’hi ha de tota mena, però a l’estiu, la més comuna és la del fals lloguer vacacional. El ganxo és un preu econòmic, pel qual es demana una fiança immediata.
No clicar damunt d’un enllaç sospitós, no fer pagaments o no donar dades importants si no se n’està segur del destinatari són alguns dels consells dels agents. També es prega que, si hi ha cap sospita d’estafa, es posi en coneixement de la policia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya