La Policia Nacional ha hagut de desocupar un edifici aquest dimarts al barri de Son Oliva, a Palma. Segons han explicat els veïns, només feia un dia que havien entrat a l’edifici. Els fets han ocorregut avui entre les 9h i les 12h del migdia, quan una veïna ha alertat de la presència d’un grup d’unes 8 persones que havien ocupat aquest edifici de quatre plantes, al barri de Son Oliva. Es tracta d’un bloc de nova construcció i els propietaris encara no n’han rebut les claus.
Tot ha començat amb uns crits. Els veïns han avisat la policia, que ha acudit immediatament al lloc dels fets amb tres furgones de la Unitat de Prevenció i Reacció. Segons els testimonis, el propietari de l’edifici també hi era present i estava molt alterat. Quan han arribat, els agents han comprovat que efectivament hi havia aquestes vuit persones ocupant els apartaments i han aconseguit desallotjar l’edifici.
Fa un parell de setmanes, es va produir un altre intent d’ocupació a un edifici situat a dos carrers, també a la barriada de Son Oliva. Si demanam als veïns si això passa habitualment, les opinions són diverses. Alguns diuen que més que les ocupacions els preocupa més la crema de contenidors, que es produeixen entre 4 i 5 vegades a l’any.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés