Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha intervingut 41 paperines de cocaïna, a més de marihuana i 3.000 euros
83
La Policia Nacional clausura un punt de venda de droga a la urbanització de Cala en Bosch. S’ha detingut un home de 39 anys per un presumpte delicte contra la salut pública.
S’han intervingut 41 dosis de cocaïna, marihuana i més de 3.000 euros. La detenció s’ha fet a la zona d’oci, on treballa l’acusat, que aquest dematí ha passat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia.
La Policia dóna així per desarticulat un dels principals punts de venda de droga de les urbanitzacions del sud de Ciutadella. L’actuació es dóna pocs dies després d’una altra intervenció similar a Ferreries.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo