Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Les joies robades es van vendre amb documentació falsa d'una altra persona, a qui també se li han imputat alguns fets delictius
256
La Policia Nacional ha detingut a Menorca un home de 30 anys com a presumpte autor de l’onada de robatoris que van tenir lloc el Nadal passat a Ciutadella i que va afectar principalment comerços i botigues del municipi.
Els fets delictius varen ocórrer en epoca nadalenca, un dels robatoris, en un domicili particular precisament durant la nit de Nadal. L’home, que es desplaçava en motocicleta de matinada per cometre’ls, va arribar a robar en set establiments de queviures, d’on s’emportava la caixa enregistradora amb la recaptació.
En tots els casos causava destrosses greus per sostreure els efectes de valor, com doblers i equips electrònics, que ja han estat retornats en gran part als seus propietaris. Les joies robades es van vendre emprant documentació falsa d’una altra persona, a qui també se li han imputat alguns fets. El detingut es trobava en presó per altres delictes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge