55 estan destinats a Palma, 20 a Eivissa i la resta a Maó, Ciutadella i Manacor
Aquest dimecres s’han incorporat a tot Balears 99 policies en pràctiques. D’aquests, 55 seran a la Comissaria de Palma, 20 a Eivissa, 8 a Ciutadella, 8 a Maó i uns altres 8 a Manacor. Tots vénen de l’escola d’Àvila i hi romandran 11 mesos.
Sobre la nova comissaria de Maó, l’inspector en cap, Antonio Domínguez, ha explicat que el futur edifici continua amb la data d’inauguració compromesa pel Ministeri de l’Interior, el 2023.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda