El Govern i l'Ajuntament de Palma lamenten el succés i diuen que fan feina per evitar aquestes qüestions "al màxim possible"
Un turista britànic de 19 anys roman en estat greu a la Unitat de Cures Intensives de Son Espases, després de caure des d’un quart pis a un hotel de Sant Agustí, a Palma, a Mallorca. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació, però segons sembla, el jove anava begut i acabava d’arribar de festa. Des del Govern, lamenten aquest succés. El portaveu de l’Executiu, Iago Negueruela, ha dit que el fet que succeeixin aquestes coses “ens preocupa a tots”, i també ha recordat “la persona i tot el seu entorn”.
El jove presenta policontusions i fractures a les cames. La regidora de Seguretat Ciutadana de Palma, Joana Adrover, ha afirmat que “nosaltres estarem fent feina, per descomptat, perquè totes aquestes qüestions evitar-les al màxim possible”. De moment, ja són cinc els accidents d’aquests tipus que s’han produït a Mallorca aquest mes de maig. Dos joves han mort i un altre ha quedat paraplègic.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge