Hi ha una quarantena de víctimes que estudien als instituts de Manacor, Artà, Felanitx, Sóller i Palma
La Policia Nacional ha neutralitzat diversos xats creats per dos menors, alumnes d’un institut, en els quals es vexaven i menyspreaven almenys 40 menors de centres educatius repartits per l’illa de Mallorca. Als xats es compartien, de manera anònima, insults, amenaces i fotografies de les víctimes sovint acompanyades de comentaris d’índole sexual.
Part de les víctimes varen denunciar la situació al policia tutor de Manacor, que va destapar el cas. La Policia Nacional es va fer càrrec de la investigació, que ha permès identificar els dos autors dels xats, que són investigats i que poden ser acusats d’un delicte contra la integritat moral i la revelació de secrets.
La investigació policial ha permès identificar una quarantena de víctimes, la majoria al·lotes, totes menors d’edat i que estudien als instituts de Manacor, però també a Artà, Felanitx, Sóller i Palma.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle