Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Calculen que almenys el 80 per cent de tots els casos que en realitat es donen no s'arriben a denunciar
A nivell estatal els delictes d’odi varen augmentar el 2023 un 21 amb 30 per cent respecte el 2022. Varen estar encapçalats pels dirigits a persones amb discapitat, que varen doblar en nombre.
A Eivissa en el que portem d’any la policia ha tramitat 5 denuncies per delictes d’odi, 2 d’elles per casos d’antisemitisme y altres 3 per xenofobia, en tots els casos es tractaria d’agressions verbals. Tot i aixi la policia calcula que, almenys el 80 per cent de tots els casos que en realitat es donen no s’arriben a denunciar.
Aquest cap de setmana es celebren al recinte de Firal d’Eivissa les quartes jornades de prevenció de delictes d’odi. Enguany es centraran en les conductes discriminatories en l’ambit esportiu.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta