Durant tot el dia les tasques de neteja han continuat en els cinc quiròfans de Can Misses afectats per fongs ambientals. Un microorganisme sorgit degut a la pols generada durant les obres de segellat dels conductes de ventilació de les sales d’operacions.
Un cop quedi tot net, caldrà esperar entre cinc o sis hores per fer noves anàlisis per poder certificar que no hi ha cap mena de presència d’aquests fongs.
El protocol de trasllats segueix actiu i ha provocat que s’hagin traslladat dos pacients a la Policlínica del Roser, un més a Mallorca i en els propers dies està previst que se’n derivin dos més. Des del Sindicat de Metges de les Pitiüses denuncien la mala qualitat de les infraestructures hospitalàries i lamenten la situació que s’està visquent ja que, diuen, els grans perjudicats són els pacients.