Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'hospital manté un quiròfan actiu per atendre qualsevol mena d'urgència
Durant tot el dia les tasques de neteja han continuat en els cinc quiròfans de Can Misses afectats per fongs ambientals. Un microorganisme sorgit degut a la pols generada durant les obres de segellat dels conductes de ventilació de les sales d’operacions.
Un cop quedi tot net, caldrà esperar entre cinc o sis hores per fer noves anàlisis per poder certificar que no hi ha cap mena de presència d’aquests fongs.
El protocol de trasllats segueix actiu i ha provocat que s’hagin traslladat dos pacients a la Policlínica del Roser, un més a Mallorca i en els propers dies està previst que se’n derivin dos més. Des del Sindicat de Metges de les Pitiüses denuncien la mala qualitat de les infraestructures hospitalàries i lamenten la situació que s’està visquent ja que, diuen, els grans perjudicats són els pacients.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte