Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
N'augmenta la demanda i continua reduint-se el nombre d'explotacions ramaders que s'hi dediquen
La porcella mallorquina serà més cara aquestes festes de Nadal. A moltes carnisseries només en venen per encàrrec. La causa, una minva en la producció, mentre la demanda es manté.
Nadal és per als productors de porcella negra l’època de més activitat de l’any. Un producte selecte, amb molta demanda, i que s’encareix perquè cada vegada queden manco ramaders. Pep Martorell, productor de porcella negra, explica que enguany al seu restaurant vendrà la porcella cuita a 195 euros per unitat, 15 euros més cara que l’any passat.
Qui la vulgui cuinar a casa, enguany l’haurà de comanar. Això, perquè moltes carnisseries només en venen per encàrrec.
Quan falten dues setmanes per Nadal, el preu de la porcella blanca ja oscil·la, depenent de la carnisseria, entre els 140 i els 170 euros per unitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern