La demanda no supera els 5 megawatts de potència en les hores centrals del dia
225
El parc solar de Son Salomó 2, el més gran de l’Arxipèlag, funciona molt per sota de la seva capacitat. En el primer mes des de la posada en marxa de la instal·lació, no s’ha notat pràcticament cap canvi en el volum d’energia renovable que s’aboca a la xarxa.
Segons les dades a temps real que facilita Red Eléctrica d’Espanya, operador del sistema elèctric, la demanda d’energia renovable a Menorca no arriba als 5 megavats de potència en les hores centrals del dia. Tenint en compte la resta de parcs fotovoltaics en funcionament, l’aportació de Son Salomó és quasi irrellevant.
Cal tenir en compte que el parc té capacitat per generar fins a 50 megawatts de potència, la qual cosa suposaria multiplicar per 6 la potència instal·lada a l’illa i cobrir el 15% de la demanda elèctrica anual.
La planta es va inaugurar el passat 18 d’octubre, després de superar una fase proves per a la seva entrada en funcionament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació