Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'objectiu és fer conèixer els tresors dels fons marins per conscienciar els més joves
El GEN-GOB i totes les administracions de les Pitiüses han presentat el projecte educatiu ‘La posidònia a les teves mans’. Es tracta d’implicar els més joves en la protecció de les praderies i l’ecosistema submarí que hi amaguen. També hi prenen part el concurs ‘Eivissàpiens’, el CREM de Sant Antoni, la Fundació Vell Marí i Amics de la Terra.
Els ecologistes han animat els polítics a aturar la degradació del litoral pitiús, mentre que des de les institucions recorden esforços com el nou emissari de Vila o el decret de la posidònia encara pendent d’aprovació.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució