Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Amb un sou de 1.400 euros mensuals, tenir fills augmenta el risc de sofrir pobresa, segons Save the Children
Imatge d'arxiu.
19Segons l’Institut Nacional d’Estadística (INE), de gener a juny han nascut més de 4.300 infants a les Illes, prop d’un 10% menys que en el mateix període de l’any passat. Però el nombre de persones que varen morir també davalla: prop d’un 5%. Sigui com sigui, les Balears són una de les poques comunitats on, en total, encara hi ha més naixements que defuncions. En concret, en els primers 6 mesos, a les Balears varen néixer 4.352 persones i en varen morir 4.133. Per això el saldo vegetatiu és positiu de 219 persones.
Save the Children atribueix a la precarietat laboral i als costos de l’habitatge i de la criança com els principals frens per a la natalitat, i recorda que el cost mínim per a poder criar a un nin o nina en condicions dignes oscil·la entre els 480 i 590 euros al mes, una xifra que pot créixer fins als 588 euros mensuals si tenen entre 13 i 17 anys.
“Quan el salari mínim a Espanya és de 900 euros i el salari més comú està entorn dels 1.400 euros al mes, tenir fills augmenta el risc de sofrir pobresa”, assegura la directora de Sensibilització i Polítiques d’Infància de Save the Children, Catalina Perazzo.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí