Els ponents a les xerrades aposten per limitar el creixement turístic perquè els recursos de les Illes no donen a bastament
La precarietat laboral que deixa el turisme i el fort impacte ambiental han centrat la Contracimera de Turisme que se celebra aquests dies en contraposició a la Cimera de Turisme de la Unió Europea que acull Palma a partir de dimarts.
Als col·loquis d’aquest dissabte hi ha participat Macià Blazquez, i també activistes i economistes com Catalina Serra.
Les conclusions han estat que les Balears no poden continuar a aquest ritme d’augment de turistes, especialment per la forta petjada ecològica que suposen tant els avions com el consum de recursos.
A més, també s’ha reclamat millorar les condicions de les treballadores més enllà del sou que cobren.
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya