Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La pluja, de 30 mil·límetres, no afecta zones molt castigades fa 10 dies com es Pratet o el passeig Marítim
L’entrada d’Alice ha estat benèvola amb la ciutat d’Eivissa, molt afectada fa una setmana pels temporals. Aquest dijous s’han registrat pluges sostingudes durant bona part de la jornada, però sense incidències rellevants.
Per moments ha plogut amb certa intensitat a Vila, però sense precipitacions acumulades de consideració. S’han acumulat 30 l/m² a la capital de l’illa. En aquesta ocasió, la tempesta no ha causat danys més enllà de petites acumulacions d’aigua que no han afectat la circulació a la Ciutat d’Eivissa.
Punts com el pas inferior de Puig d’en Valls, negats d’aigua en el temporal de fa una setmana, aquesta vegada no han presentat cap dificultat al trànsit. En barris com es Pratet, ses Feixes o Talamanca, els veïnats han reforçat els punts febles de diversos baixos i soterranis, amb sacs de sorra, amb taules o blocs, però el temporal només ha provocat alguns tolls d’aigua puntuals a la via pública.
En consonància amb les recomanacions de les autoritats, als carrers de Vila no hi havia pràcticament vianants, excepte a l’Estació Marítima, on s’han registrat algunes cues per aconseguir taxis.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat