Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Enguany no passarà per Jaume III ni pel passeig de Mallorca
La nova junta de l’associació de confraries de Palma ha decidit canviar el recorregut de la processó del Dijous Sant, que recupera el traçat tradicional i deixa de passar per Jaume III i el passeig de Mallorca.
El pregó el farà aquest divendres mateix a les 18.30 Catalina Cirer. Serà a la parròquia de Sant Sebastià. I dissabte ja en començaran els diferents actes.
La de Palma serà la Setmana Santa més nombrosa, però no l’única. El bisbe ha presidit la presentació de tots els actes de Mallorca en què participaran 250 confraries.
Processons arreu i alguns canvis, com a Pollença, on 50 anys després, la processó del Dijous Sant tornarà a acabar a l’oratori del Roser Vell. Inca, Muro, Sineu, Llucmajor i Manacor també conviden tothom als actes de Setmana Santa.
Abans de tot això, el bisbe ha anunciat que serà aquest divendres a les 18 h a la celebració del Ramadà a Palma.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats