Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Enguany no passarà per Jaume III ni pel passeig de Mallorca
La nova junta de l’associació de confraries de Palma ha decidit canviar el recorregut de la processó del Dijous Sant, que recupera el traçat tradicional i deixa de passar per Jaume III i el passeig de Mallorca.
El pregó el farà aquest divendres mateix a les 18.30 Catalina Cirer. Serà a la parròquia de Sant Sebastià. I dissabte ja en començaran els diferents actes.
La de Palma serà la Setmana Santa més nombrosa, però no l’única. El bisbe ha presidit la presentació de tots els actes de Mallorca en què participaran 250 confraries.
Processons arreu i alguns canvis, com a Pollença, on 50 anys després, la processó del Dijous Sant tornarà a acabar a l’oratori del Roser Vell. Inca, Muro, Sineu, Llucmajor i Manacor també conviden tothom als actes de Setmana Santa.
Abans de tot això, el bisbe ha anunciat que serà aquest divendres a les 18 h a la celebració del Ramadà a Palma.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19